بوسطاوى البريد المصرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مدير اداره بريد بيبيع سوبيه وبوظة على المذلقان

مدير اداره بريد بيبيع سوبيه وبوظة على المذلقان Empty مدير اداره بريد بيبيع سوبيه وبوظة على المذلقان

مُساهمة  موزع البريد الأحد أغسطس 12, 2012 1:55 pm

هذة الرسالة موجة الى السيد---عبدالرحيم عثمان --مدير ادارة بريد حلوان والسيد الشيخ طلعت مدير الحسابات بنفس الادارة وسالتى وهى بخصوص التاخير الدائم والمستمر فى تاخير المرتبات والحوافذ والمنح وكل شئ خاص بالماليةهمة الشوية النسوان اللى انت مشغلهم فى الحسابات دول مش موظفين دول يروحو يبيعو تمر هندى وسوبية على مزلقان ارض الواء فى المهندسين يا مدير الادارة اتقى ربنا فى الموظفين اللى عندى دة ربنا هيحسبك عليهم انت لية متعمد تاخر فلوس الموظفين هوة فى اى مكتب على مستوي الجمهورية ما صرفش حافذ لحد دلوقتى يا مدير المنطقة انا عن نفسى معرفكش ومش عاوز اعرفك انت والشيخ اللى اسمة طلعت وبقول لكم ولكل العاملين فى هذة الادارة الظالمة اتقو ربنا فى الموظفين اللى وراهم بيوت بتصرف ولا اكمنى انتم بتصرفو خافذ حوالى 3000 جنية شهريا والمالية بتعتكم بتصرفو وقت ما انتم عاوزين خلو بالكم الكراسى عمرها ما بدوم لاى حد اتقو اللة وانت يا شيخ لو انت مش بتخاف من ربنا روح احلق دقنك احسن وروح بيع تمر هندى احسن وللحديث بقية انا عن نفسي اعرف انى الادارة دية اجبن خلق اللة وخوافين جدا جدا واخيرا اقول حسبى اللة ونعم الوكيل فى الظالمين الخونة وابن العرص الواد محمد ممدوح بتاع الاعلام ابن الجزمة السيكا الخباص الكلب البصاص ابن البصاص

موزع البريد

- مواضيع مماثلة