بوسطاوى البريد المصرى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الشكوااااااااا لغير الله مزله فى هيئه البريد المصرى والعصرى

الشكوااااااااا لغير الله مزله فى هيئه البريد المصرى والعصرى Empty الشكوااااااااا لغير الله مزله فى هيئه البريد المصرى والعصرى

مُساهمة  موزع البريد الأحد يونيو 17, 2012 10:40 am

ابراهيم السيد
السيد الاستاذ رئيس قطاع بريد شرق الدلتا والاخ الاكبر الاستاذ مدير عام بريد جنوب الشرقية (( استغاثة)الست عفاف مسئولة الخدمات التوفيرية بمنطقة بريد جنوب الشرقية شالت اسمي من الاسماء الي طلبوها علشان تدخل سحب العمرة ودة علشان انا اعمل مسؤل خدمة العملاء بمكتب بريد منيا القمح الرئيسي والمنشور بيقول العاملين بالتوفير والقائمون علي الخدمة يا ست عفاف انا القائم علي الخدمة من اولها الي اخرها لية انت مصممة تعطي مجهودي وتعبي لغيري مع العلم انني من قمت بتنشيط هذة الجوائز بعد ان كانت متوقفة تماما لدرجة ان مكتب منيا القمح من اوائل المكاتب علي مستوي الجمهورية في عمل جوائز العمرة والربع مليون حرااااااااااااااااااااااااااااااااام عليكم تتضيعوا تعب ناس وتعطوة لناس تانية والله ما فارقة معايا لاني متاكد ان كل دة ملوش لازمة بس يا ريت كل واحد ياخد حقة علشان يكون دةحافز لغيرة انما كدة انتم بتحطمونا بتعنتكم هذا وحسبي الله ونعم الوكيل في كل من ضيع حقي وسرق مجهودي Smile Smile

موزع البريد

- مواضيع مماثلة